Započeo projekt Zagrljaj za mame i bebe
Henkel i trgovački lanac Tropic i mojMarket u humanoj akciji: Kupovinom Persila, Perwolla, Somata i Brefa do nove posteljine za porodilje i bebe iz UKC Banja Luka.
Banja Luka – Kako bi majkama i bebama boravak u porodilištima učinile udobnijim, a njihove prve zajedničke trenutke ljepšim, kompanija Henkel i domaći trgovački lanac Tropic i mojMarket su udružili snage u okviru humane akcije Zagrljaj za mame i bebe. Riječ je o projektu čiji cilj je donacija posteljina porodiljama i bebama na Klinici za ginekologiju i akušerstvo UKC Banja Luka.
Doprinos ovoj akciji mogu dati svi koji u periodu od 1. do 30. septembra 2021. godine u marketima Tropic i mojMarket kupe neki od Henkelovih proizvoda: Persil, Perwoll, Somat i Bref.
“Veoma smo sretni što možemo proglasiti početak ovako važne akcije i zajedno doprinijeti poboljšanju uslova u porodilištima i boljoj njezi za mame i bebe u njihovim prvim zajedničkim danima. Kompanija Henkel nastoji biti dobar prijatelj zajednice u kojoj posluje i ponosni smo na saradnju s partnerima koji dijele iste vrijednosti. Zahvaljujemo se kompaniji Tropic maloprodaja što je prepoznala značaj ove akcije, kao i svim potrošačima koji će nam se pridružiti u narednom periodu i doprinijeti da što veći broj posteljina stigne do Klinike za ginekologiju i akušerstvo u Banjoj Luci” – izjavio je Erol Ferović, Key Account Manager u kompaniji Henkel.
Zadovoljstvo zbog učešća u ovom projektu dijeli i trgovački lanac Tropic i mojMarket.
„Višegodišnja uspješna saradnja s kompanijom Henkel dovela je do realizacije još jednog projekta koji ima veliki društveni značaj. Naša kompanija godinama unazad podržava, a i sama realizuje projekte koji za cilj imaju poboljšanje uslova za buduće majke i bebe. Briga za najmlađe i njihove roditelje sastavni su dio našeg poslovanja i stoga nam je veoma drago što ćemo i u ovoj godini dati svoj doprinos ovoj vrsti projekata,“ navela je Aleksandra Marković, portparol ovog trgovačkog lanca.
O Henkelu
Henkel posluje širom svijeta s uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Tehnologije je svjetski lider na tržištu ljepila – u svim industrijskim segmentima u svijetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom svijeta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspješnog poslovanja. U 2020. godini kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 19 milijardi eura i korigovani operativni profit od oko 2,6 milijardi eura. Henkel zapošljava više od 53.000 ljudi širom svijeta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrijednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u njemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posjetite www.henkel.com.