U domaćem trgovačkom lancu Tropic i mojMarket aktuelan je projekat lojalnosti pod nazivom „Posuda koju ima chef” koji donosi uštedu od 50% na setove kuhinjskog posuđa: tava, šerpi i poklopaca napravljenih po evropskim standardima, koje odlikuje moderan dizajn i praktičnost.
Zahvaljujući pomnom odabiru najboljih materijala, brend Richardson Sheffield stvara kvalitet po kojem je prepoznatljiv. Kako bi se udovoljilo zahtjevima užurbane moderne kuhinje, napravljen je set višenamjenskih posuda za kuvanje koje su dostupne isključivo u Tropic i mojMarket trgovinama. Prednosti korištenih materijala u izradi ovog posuđa su brzo i jednako širenje toplote, čuvanje nutritivnih vrijednosti pripremljene hrane, neljepljiva površina koja omogućava kuvanje bez masnoće i bez promjene ukusa, koja se lako čisti i održava. Za svaku kupovinu u vrijednosti od 10 KM kupac dobija jednu naljepnicu. Potreban broj naljepnica za ostvarivanje uštede od 50% naznačen je u brošuri ispod svakog artikla, a korisnici kartica Klub osmijeha uz manji broj naljepnica brže dolaze do popusta.
Program lojalnosti „Posuda koju ima chef” traje do 28. februara tekuće godine, a iskoristivost popusta uz sakupljene naljepnice je do 31. marta 2019.