PRAVILA BONITETNOG SISTEMA
Bonitetni sistem je sistem sakupljanja i korišćenja bodova sa karticom Klub osmijeha, koju izdaje Tropic maloprodaja d.o.o. Banja Luka.
Sakupljanje i korišćenje bodova moguće je u svim Tropic i mojMarket trgovinama.
Vrijednost boda je 7KM. Bonitetni bodovi sabiraju se na računu Vaše kartice.
Bodove sakupljate tokom bonitetnog perioda koji traje 6 mjeseci i to od 1. februara do 31. jula i od 1. avgusta do 31. januara.
Sakupljanje bodova
Bodovi se dodjeljuju prilikom svake kupovine veće od 7KM, u svim Tropic i mojMarket trgovinama, bez obzira na način plaćanja.
Bonitetne bodove nije moguće dobiti: prilikom žiralnog plaćanja, korišćenjem bonitetnih bodova, kupovinom robe na rate, te kupovinom sljedećih proizvoda: cigareta, duvanskih proizvoda, novina, povratne ambalaže i elektronske dopune za mobilne telefone.
Naknadni upis bodova nije moguć osim u slučaju eventualnih tehničkih problema prilikom sakupljanja bodova na kasi.
Primjer sakupljanja bonitetnih bodova
Za svakih 7KM na vašem računu dobijate 1 bod.
Na primjer:
• od 7,00 KM do 13,99 KM = 1 bod
• od 14,00 KM do 20,99 KM = 2 boda
Sakupljeni bodovi nisu prenosivi u sljedeći bonitetni period u kojem se broj sakupljenih bodova vraća na nulu (0).
Eventualne reklamacije na dodjelu bodova prilikom kupovine uvažavamo u roku od osam (8) dana nakon kupovine. Storno kupovine podrazumijeva oduzimanje broja bodova dobijenih prilikom te kupovine.
Dodatna kartica
Zatražite DODATNU karticu kako biste sa ostalim članovima porodice sakupljali bodove na jednu karticu.
Veći broj bodova donosi veću uštedu, odnosno popust u robi što je vidljivo u bonitetnoj skali. Kada sakupite određeni broj bodova, vrijednost boniteta možete iskoristiti za odabranu kupovinu.
Prilikom sakupljanja bodova uz dodatnu karticu Klub osmijeha, bodovi se sabiraju na osnovnu/glavnu karticu i može ih iskoristiti samo Korisnik osnovne/glavne kartice.
Realizacija bonitetnih bodova kartice Klub osmijeha
Bodove iskoristite za plaćanje Vaše kupovine u svim Tropic i mojMarket trgovinama. Iskorišćavanje bodova moguće je isključivo po ponuđenim bonitetnim pragovima za realizaciju ostvarene uštede.
Prilikom plaćanja obavezno naglasite kasiru da želite iskoristite bodove za plaćanje kupovine i saopštite broj bodova koje želite iskoristiti.
Bonitetna skala – Iznos uštede zavisi od broja sakupljenih bodova:

Po iskorišćavanju bonitetnih bodova broj iskorišćenih bodova se oduzima od ukupnog broja bodova na Vašem računu.
Stanje Vaših bodova možete provjeriti na kasi u svim Tropic i mojMarket trgovinama kao i pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.