Računajte na uštedu

Ostvarite dodatnu uštedu upotrebom kartice Klub osmijeha! Kartica Klub osmijeha je potpuno jednostavna za upotrebu, a ujedno Vam donosi brojne pogodnosti. Postanite korisnik kartice Klub osmijeha bez članarine i troškova redovnog poslovanja. Karticu Klub osmijeha mogu dobiti sve punoljetne osobe koje popune pristupnicu. Kartica se izdaje besplatno. Pravila bonitetnog sistema važe za svaku karticu Klub osmijeha, možete ih pogledati ovdje.

Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti namijenjena svim kupcima u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima. Redovnim korišćenjem kartice sakupljate bodove kojim u konačnici plaćate vašu kupovinu u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima i tako ostvarujete dodatnu uštedu.

Brže i lakše do bodova – zatražite dodatnu karticu za članove Vaše porodice jer više bodova donosi veću uštedu.

Prijavite se na e mail adresu  klub.osmijeha@tropic.ba kako biste primali obavještenja o svim novostima u vezi sa karticom Klub osmijeha.

PRAVILA BONITETNOG SISTEMA

Bonitetni sistem je sistem sakupljanja i korišćenja bodova sa karticom Klub osmijeha, koju izdaje Tropic maloprodaja d.o.o. Banja Luka.

Sakupljanje i korišćenje bodova moguće je u svim Tropic i mojMarket trgovinama.

Vrijednost boda je 7KM. Bonitetni bodovi sabiraju se na računu Vaše kartice.

Bodove sakupljate tokom bonitetnog perioda koji traje 6 mjeseci i to od 1. februara do 31. jula i od 1. avgusta do 31. januara.

Sakupljanje bodova

Bodovi se dodjeljuju prilikom svake kupovine veće od 7KM, u svim Tropic i mojMarket trgovinama, bez obzira na način plaćanja.

Bonitetne bodove nije moguće dobiti: prilikom žiralnog plaćanja, korišćenjem bonitetnih bodova, kupovinom robe na rate, te kupovinom sljedećih proizvoda: cigareta, duvanskih proizvoda, novina, povratne ambalaže i elektronske dopune za mobilne telefone.

Naknadni upis bodova nije moguć osim u slučaju eventualnih tehničkih problema prilikom sakupljanja bodova na kasi.

Primjer sakupljanja bonitetnih bodova

Za svakih 7KM na vašem računu dobijate 1 bod.

Na primjer:

• od 7,00 KM do 13,99 KM = 1 bod

• od 14,00 KM do 20,99 KM = 2 boda

Sakupljeni bodovi nisu prenosivi u sljedeći bonitetni period u kojem se broj sakupljenih bodova vraća na nulu (0).

Eventualne reklamacije na dodjelu bodova prilikom kupovine uvažavamo u roku od osam (8) dana nakon kupovine. Storno kupovine podrazumijeva oduzimanje broja bodova dobijenih prilikom te kupovine.

Dodatna kartica

Zatražite DODATNU karticu kako biste sa ostalim članovima porodice sakupljali bodove na jednu karticu.

Veći broj bodova donosi veću uštedu, odnosno popust u robi što je vidljivo u bonitetnoj skali. Kada sakupite određeni broj bodova, vrijednost boniteta možete iskoristiti za odabranu kupovinu.

Prilikom sakupljanja bodova uz dodatnu karticu Klub osmijeha, bodovi se sabiraju na osnovnu/glavnu karticu i može ih iskoristiti samo Korisnik osnovne/glavne kartice.

Realizacija bonitetnih bodova kartice Klub osmijeha

Bodove iskoristite za plaćanje Vaše kupovine u svim Tropic i mojMarket trgovinama. Iskorišćavanje bodova moguće je isključivo po ponuđenim bonitetnim pragovima za realizaciju ostvarene uštede.

Prilikom plaćanja obavezno naglasite kasiru da želite iskoristite bodove za plaćanje kupovine i saopštite broj bodova koje želite iskoristiti.

Bonitetna skala – Iznos uštede zavisi od broja sakupljenih bodova:

Po iskorišćavanju bonitetnih bodova broj iskorišćenih bodova se oduzima od ukupnog broja bodova na Vašem računu.

Stanje Vaših bodova možete provjeriti na kasi u svim Tropic i mojMarket trgovinama kao i pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

    Lični podaci











    Dodatna kartica

    Sakupljajte bodove u krugu porodice! Dodatna kartica - za punoljetne članove vaše porodice!





    Karticu želim da preuzmem (označite i dopunite adresu):




    Vašu novu karticu Klub osmijeha možete preuzeti ili će Vam biti dostavljena na kućnu adresu, prema Vašem izboru, najkasnije u roku
    od 10 radnih dana, od dana predavanja pristupnice.

    Obavještenja


    Izjava podnosioca zahtjeva:

    Pristupnica je elektronska i važi bez potpisa korisnika.

    Izdavalac kartice je Tropic Maloprodaja d.o.o. Banja Luka koja zadržava pravo da u bilo koje vrijeme, bez ograničenja i prethodne najave, promijeni pravila korišćenja kartice ili ukine karticu i članstvo u Klubu osmijeha. Karticu Klub osmijeha mogu dobiti sve punoljetne osobe koje popune pristupnicu. Kartica se izdaje besplatno.

    Izdavalac kartice Klub osmijeha navedene lične podatke može obrađivati i čuvati u svrhu poslovanja karticom Klub osmijeha te koristiti iste za obavještenje o promotivnim aktivnostima i dodatnim pogodnostima kupovine u okviru Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketa , kao i da može lične podatke dodatno ustupiti na obrađivanje i čuvanje društvu Tropic maloprodaja d.o.o. Banja Luka u periodu od 10 godina.

    Korisnici koji nisu koristili svoju karticu Klub osmijeha duže od 12 mjeseci mogu biti isključeni iz programa. Takvi korisnici se mogu naknadno ponovo uključiti u program Klub osmijeha bez ikakvih ograničenja ponovnom registacijom.

    CRVENA JABUKA MARKET d.o.o. Jajce ne preuzima odgovornost za iskorišćene bodove na izgubljenim ili ukradenim karticama.
    Dodatne informacije vezane za poslovanje kartice Klub osmijeha možete dobiti putem e-mail-a klub.osmijeha@crvena-jabuka.ba

    Osnovni pojmovi

    Bonitetni sistem je sistem sakupljanja i korišćenja bodova sa karticom Klub osmijeha. Sakupljanje i korišćenje bodova moguće je u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima.

    Bonitetni period je period tokom kojeg se sakupljaju i troše bodovi sa kartice Klub osmijeha. Bonitetni period traje 6 mjeseci:

    Od 01. februara do 31. jula i

    Od 01. avgusta do 31. januara

    Dodatna kartica – Svaki korisnik kartice Klub osmijeha može uz svoju osnovnu karticu vezati i dodatne kartice. Sakupljeni bodovi na svakoj kartici sabiraju se na jedan zajednički račun.

    Sakupljanje bodova – bodovi se dodjeljuju prilikom svake kupovine veće od 7KM, u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima, bez obzira na način plaćanja. Bodovi se ne dodjeljuju prilikom žiralnog plaćanja, korišćenjem bonitetnih bodova, kupovinom robe na rate, te kupovinom sljedećih proizvoda: cigareta, duvanskih proizvoda, novina, povratne ambalaže i elektronske dopune za mobilne telefone.

    Realizacija bonitetnih bodova

    Bodove iskoristite za plaćanje Vaše kupovine u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic maketima. Iskorišćavanje bodova moguće je isključivo po ponuđenim bonitetnim pragovima za realizaciju ostvarene uštede.

    Bonitetna skala – Iznos uštede zavisi od broja sakupljenih bodova:

    Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti, namijenjena svim kupcima Tropic i mojMarket trgovina. Redovnim korišćenjem kartice Klub osmijeha možete ostvariti popuste prilikom kupovine te druge pogodnosti.

    Karticu Klub osmijeha možete dobiti brzo i jednostavno. Dovoljno je da na bilo kojem prodajnom mjestu zatražite pristupnicu, čitko je popunite I predate kasiru. Prilikom popunjavanja pristupnice odaberite I na koji način želite preuzeti karticu, imate dvije mogućnosti – u najbližoj Tropic/mojMarket trgovini ili na kućnu adresu. Naša preporuka je da karticu preuzmete u najbližoj trgovini.

    Takođe, karticu Klub osmijeha možete dobiti popunjavanjem online pristupnice.

    Sami birate izgled kartice tako da možete dati lični pečat svakoj novoj kupovini.

    Izaberite jedan od tri ponuđena izleda kartice –onaj koji vam se naviše sviđa. Kartica Klub osmijeha, bez obzira na izgled, ima ista pravila poslovanja I donosi iste pogodnosti.

    Bodove na kartici sakupljate tako što karticu Klub osmijeha predate kasiru prilikom svake kupovine veće od 7KM u bilo kojoj Tropic ili mojMarket trgovini.

    Stanje bodova možete provjeriti kod kasira ili pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

    Bodovi se ne mogu dobiti za:

    • za korištenje bodova (plaćanje skupljenim bodovima na kartici Klub osmijeha)
    • za kupovinu sledećih proizvodа: cigаretа i drugih duvаnskih proizvodа, novina, povratne ambalaže te dopuna za mobilne telephone
    • kupovinom robe na rate
    • prilikom žiralnog plaćanja

    Bonitetni period traje 6 mjeseci.

    Šestomjesečni bonitetni period traje od 1.februara do 31.jula i od 1.avgusta do 31.januara.

    Po završetku bonitetnog perioda svi bodovi se nuliraju I vraćaju na početno (nulto) stanje.

    Prilikom plаćаnja kupac sugeriše kasiru da će kupovinu platiti korištenjem bodova i saopštava broj bodova koje želi koristiti. Nakon korištenja, broj realizovanih bodova se umanjuje od ukupnog broja bodova sa računa. Bodovi se iskorištavaju isključivo po nekom od ponuđenih bonitetnih pragova.

    Tаbelа pokаzuje vrijednost uštede u zаvisnosti od brojа prikupljenih bodovа, veći bonitetni prag nosi veću uštedu:

    Karticama Klub osmijeha podržavamo porodičnu kupovinu, omogućujući vam da uz dodatne kartice štedite u krugu porodice. Članovi jednog domaćinstva mogu imati više kartica, koje su fizički odvojene ali zajedno sakupljaju bodove.

    Svaki korisnik kartice ima pravo zatražiti dodatnu karticu za člana porodice, u cilju zajedničkog sakupljanja bodova.

    Ukoliko želite dodatnu karticu, samo popunite podatke osobe koja će je koristiti u dijelu DODATNA kartica na samoj pristupnici.

    Dodatna kartica služi za sakupljanje bodova. Svi bodovi sa dodatne kartice, prilikom svake kupovine automatski se prebacuju na Glavnu karticu.

    Bodovi se mogu iskoristiti samo sa Glavne kartice.

    Prijavite gubitak ili oštećenje kartice u najbližoj Tropic ili mojMarket trgovini kako bismo blokirali izgubljenu karticu a potom izradili novu karticu. Važno je da napomenete ako imate dodatnu karticu koja je povezana sa izgubljenom karticom.

    Takođe, gubitak ili oštećenje kartice I narudžbu nove možete prijaviti pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

     

    Kartica Klub osmijeha je jedinstvena I možete je koristiti u svim Tropic I mojMarket trgovinama za sakupljanje I iskrišćavanje bodova, time dolazite brže do bodova samim tim i veće uštede. S novom, jedinstvenom karticom imate mogućnost ostvariti još veću uštedu jer smo povećali visinu popusta koji možete realizovati sakupljenim bodovima.

    ZAMIJENITE VAŠU POSTOJEĆU KARTICU KLUB OSMIJEHA/CLUB CARD ZA NOVU KARTICU I NAGRADIĆEMO VAS SA 10 GRATIS BODOVA NA VAŠOJ NOVOJ KARTICI.

    Vaše postojeće kartice možete koristiti do aktivacije nove kartice Klub osmijeha. Sakupljeni bodovi u periodu izdavanja nove kartice biće objedinjeni na vašoj novoj kartici Klub osmijeha, koju ćete dobiti najkasnije u roku od 10 dana, na način koji ste izabrali prilikom popunjavanja pristupnice.

    Sve informаcije možete dobiti nа prodajnom mjestu, gdje obavljate kupovine.

    Takođe, možete pisаti nа klub.osmjeha@tropic.ba ili pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243

    Pogodnosti

    Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti namijenjena svim kupcima u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima. Redovnim korišćenjem kartice sakupljate bodove kojim u konačnici plaćate vašu kupovinu u Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima i tako ostvarujete dodatnu uštedu.

    Brže i lakše do bodova – zatražite dodatnu karticu za članove Vaše porodice jer više bodova donosi veću uštedu.

    Prijavite se na e mail adresu  klub.osmijeha@tropic.ba kako biste primali obavještenja o svim novostima u vezi sa karticom Klub osmijeha.

    Pravila

    PRAVILA BONITETNOG SISTEMA

    Bonitetni sistem je sistem sakupljanja i korišćenja bodova sa karticom Klub osmijeha, koju izdaje Tropic maloprodaja d.o.o. Banja Luka.

    Sakupljanje i korišćenje bodova moguće je u svim Tropic i mojMarket trgovinama.

    Vrijednost boda je 7KM. Bonitetni bodovi sabiraju se na računu Vaše kartice.

    Bodove sakupljate tokom bonitetnog perioda koji traje 6 mjeseci i to od 1. februara do 31. jula i od 1. avgusta do 31. januara.

    Sakupljanje bodova

    Bodovi se dodjeljuju prilikom svake kupovine veće od 7KM, u svim Tropic i mojMarket trgovinama, bez obzira na način plaćanja.

    Bonitetne bodove nije moguće dobiti: prilikom žiralnog plaćanja, korišćenjem bonitetnih bodova, kupovinom robe na rate, te kupovinom sljedećih proizvoda: cigareta, duvanskih proizvoda, novina, povratne ambalaže i elektronske dopune za mobilne telefone.

    Naknadni upis bodova nije moguć osim u slučaju eventualnih tehničkih problema prilikom sakupljanja bodova na kasi.

    Primjer sakupljanja bonitetnih bodova

    Za svakih 7KM na vašem računu dobijate 1 bod.

    Na primjer:

    • od 7,00 KM do 13,99 KM = 1 bod

    • od 14,00 KM do 20,99 KM = 2 boda

    Sakupljeni bodovi nisu prenosivi u sljedeći bonitetni period u kojem se broj sakupljenih bodova vraća na nulu (0).

    Eventualne reklamacije na dodjelu bodova prilikom kupovine uvažavamo u roku od osam (8) dana nakon kupovine. Storno kupovine podrazumijeva oduzimanje broja bodova dobijenih prilikom te kupovine.

    Dodatna kartica

    Zatražite DODATNU karticu kako biste sa ostalim članovima porodice sakupljali bodove na jednu karticu.

    Veći broj bodova donosi veću uštedu, odnosno popust u robi što je vidljivo u bonitetnoj skali. Kada sakupite određeni broj bodova, vrijednost boniteta možete iskoristiti za odabranu kupovinu.

    Prilikom sakupljanja bodova uz dodatnu karticu Klub osmijeha, bodovi se sabiraju na osnovnu/glavnu karticu i može ih iskoristiti samo Korisnik osnovne/glavne kartice.

    Realizacija bonitetnih bodova kartice Klub osmijeha

    Bodove iskoristite za plaćanje Vaše kupovine u svim Tropic i mojMarket trgovinama. Iskorišćavanje bodova moguće je isključivo po ponuđenim bonitetnim pragovima za realizaciju ostvarene uštede.

    Prilikom plaćanja obavezno naglasite kasiru da želite iskoristite bodove za plaćanje kupovine i saopštite broj bodova koje želite iskoristiti.

    Bonitetna skala – Iznos uštede zavisi od broja sakupljenih bodova:

    Po iskorišćavanju bonitetnih bodova broj iskorišćenih bodova se oduzima od ukupnog broja bodova na Vašem računu.

    Stanje Vaših bodova možete provjeriti na kasi u svim Tropic i mojMarket trgovinama kao i pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

    Zahtjev za karticu

      Lični podaci











      Dodatna kartica

      Sakupljajte bodove u krugu porodice! Dodatna kartica - za punoljetne članove vaše porodice!





      Karticu želim da preuzmem (označite i dopunite adresu):




      Vašu novu karticu Klub osmijeha možete preuzeti ili će Vam biti dostavljena na kućnu adresu, prema Vašem izboru, najkasnije u roku
      od 10 radnih dana, od dana predavanja pristupnice.

      Obavještenja


      Izjava podnosioca zahtjeva:

      Pristupnica je elektronska i važi bez potpisa korisnika.

      Opšte odredbe

      Izdavalac kartice je Tropic Maloprodaja d.o.o. Banja Luka koja zadržava pravo da u bilo koje vrijeme, bez ograničenja i prethodne najave, promijeni pravila korišćenja kartice ili ukine karticu i članstvo u Klubu osmijeha. Karticu Klub osmijeha mogu dobiti sve punoljetne osobe koje popune pristupnicu. Kartica se izdaje besplatno.

      Izdavalac kartice Klub osmijeha navedene lične podatke može obrađivati i čuvati u svrhu poslovanja karticom Klub osmijeha te koristiti iste za obavještenje o promotivnim aktivnostima i dodatnim pogodnostima kupovine u okviru Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketa , kao i da može lične podatke dodatno ustupiti na obrađivanje i čuvanje društvu Tropic maloprodaja d.o.o. Banja Luka u periodu od 10 godina.

      Korisnici koji nisu koristili svoju karticu Klub osmijeha duže od 12 mjeseci mogu biti isključeni iz programa. Takvi korisnici se mogu naknadno ponovo uključiti u program Klub osmijeha bez ikakvih ograničenja ponovnom registacijom.

      CRVENA JABUKA MARKET d.o.o. Jajce ne preuzima odgovornost za iskorišćene bodove na izgubljenim ili ukradenim karticama.
      Dodatne informacije vezane za poslovanje kartice Klub osmijeha možete dobiti putem e-mail-a klub.osmijeha@crvena-jabuka.ba

      Osnovni pojmovi

      Bonitetni sistem je sistem sakupljanja i korišćenja bodova sa karticom Klub osmijeha. Sakupljanje i korišćenje bodova moguće je u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima.

      Bonitetni period je period tokom kojeg se sakupljaju i troše bodovi sa kartice Klub osmijeha. Bonitetni period traje 6 mjeseci:

      Od 01. februara do 31. jula i

      Od 01. avgusta do 31. januara

      Dodatna kartica – Svaki korisnik kartice Klub osmijeha može uz svoju osnovnu karticu vezati i dodatne kartice. Sakupljeni bodovi na svakoj kartici sabiraju se na jedan zajednički račun.

      Sakupljanje bodova – bodovi se dodjeljuju prilikom svake kupovine veće od 7KM, u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic marketima, bez obzira na način plaćanja. Bodovi se ne dodjeljuju prilikom žiralnog plaćanja, korišćenjem bonitetnih bodova, kupovinom robe na rate, te kupovinom sljedećih proizvoda: cigareta, duvanskih proizvoda, novina, povratne ambalaže i elektronske dopune za mobilne telefone.

      Realizacija bonitetnih bodova

      Bodove iskoristite za plaćanje Vaše kupovine u svim Crvena jabuka, mojMarket i Tropic maketima. Iskorišćavanje bodova moguće je isključivo po ponuđenim bonitetnim pragovima za realizaciju ostvarene uštede.

      Bonitetna skala – Iznos uštede zavisi od broja sakupljenih bodova:

      Najčešća pitanja i odgovori

      Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti, namijenjena svim kupcima Tropic i mojMarket trgovina. Redovnim korišćenjem kartice Klub osmijeha možete ostvariti popuste prilikom kupovine te druge pogodnosti.

      Karticu Klub osmijeha možete dobiti brzo i jednostavno. Dovoljno je da na bilo kojem prodajnom mjestu zatražite pristupnicu, čitko je popunite I predate kasiru. Prilikom popunjavanja pristupnice odaberite I na koji način želite preuzeti karticu, imate dvije mogućnosti – u najbližoj Tropic/mojMarket trgovini ili na kućnu adresu. Naša preporuka je da karticu preuzmete u najbližoj trgovini.

      Takođe, karticu Klub osmijeha možete dobiti popunjavanjem online pristupnice.

      Sami birate izgled kartice tako da možete dati lični pečat svakoj novoj kupovini.

      Izaberite jedan od tri ponuđena izleda kartice –onaj koji vam se naviše sviđa. Kartica Klub osmijeha, bez obzira na izgled, ima ista pravila poslovanja I donosi iste pogodnosti.

      Bodove na kartici sakupljate tako što karticu Klub osmijeha predate kasiru prilikom svake kupovine veće od 7KM u bilo kojoj Tropic ili mojMarket trgovini.

      Stanje bodova možete provjeriti kod kasira ili pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

      Bodovi se ne mogu dobiti za:

      • za korištenje bodova (plaćanje skupljenim bodovima na kartici Klub osmijeha)
      • za kupovinu sledećih proizvodа: cigаretа i drugih duvаnskih proizvodа, novina, povratne ambalaže te dopuna za mobilne telephone
      • kupovinom robe na rate
      • prilikom žiralnog plaćanja

      Bonitetni period traje 6 mjeseci.

      Šestomjesečni bonitetni period traje od 1.februara do 31.jula i od 1.avgusta do 31.januara.

      Po završetku bonitetnog perioda svi bodovi se nuliraju I vraćaju na početno (nulto) stanje.

      Prilikom plаćаnja kupac sugeriše kasiru da će kupovinu platiti korištenjem bodova i saopštava broj bodova koje želi koristiti. Nakon korištenja, broj realizovanih bodova se umanjuje od ukupnog broja bodova sa računa. Bodovi se iskorištavaju isključivo po nekom od ponuđenih bonitetnih pragova.

      Tаbelа pokаzuje vrijednost uštede u zаvisnosti od brojа prikupljenih bodovа, veći bonitetni prag nosi veću uštedu:

      Karticama Klub osmijeha podržavamo porodičnu kupovinu, omogućujući vam da uz dodatne kartice štedite u krugu porodice. Članovi jednog domaćinstva mogu imati više kartica, koje su fizički odvojene ali zajedno sakupljaju bodove.

      Svaki korisnik kartice ima pravo zatražiti dodatnu karticu za člana porodice, u cilju zajedničkog sakupljanja bodova.

      Ukoliko želite dodatnu karticu, samo popunite podatke osobe koja će je koristiti u dijelu DODATNA kartica na samoj pristupnici.

      Dodatna kartica služi za sakupljanje bodova. Svi bodovi sa dodatne kartice, prilikom svake kupovine automatski se prebacuju na Glavnu karticu.

      Bodovi se mogu iskoristiti samo sa Glavne kartice.

      Prijavite gubitak ili oštećenje kartice u najbližoj Tropic ili mojMarket trgovini kako bismo blokirali izgubljenu karticu a potom izradili novu karticu. Važno je da napomenete ako imate dodatnu karticu koja je povezana sa izgubljenom karticom.

      Takođe, gubitak ili oštećenje kartice I narudžbu nove možete prijaviti pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

       

      Kartica Klub osmijeha je jedinstvena I možete je koristiti u svim Tropic I mojMarket trgovinama za sakupljanje I iskrišćavanje bodova, time dolazite brže do bodova samim tim i veće uštede. S novom, jedinstvenom karticom imate mogućnost ostvariti još veću uštedu jer smo povećali visinu popusta koji možete realizovati sakupljenim bodovima.

      ZAMIJENITE VAŠU POSTOJEĆU KARTICU KLUB OSMIJEHA/CLUB CARD ZA NOVU KARTICU I NAGRADIĆEMO VAS SA 10 GRATIS BODOVA NA VAŠOJ NOVOJ KARTICI.

      Vaše postojeće kartice možete koristiti do aktivacije nove kartice Klub osmijeha. Sakupljeni bodovi u periodu izdavanja nove kartice biće objedinjeni na vašoj novoj kartici Klub osmijeha, koju ćete dobiti najkasnije u roku od 10 dana, na način koji ste izabrali prilikom popunjavanja pristupnice.

      Sve informаcije možete dobiti nа prodajnom mjestu, gdje obavljate kupovine.

      Takođe, možete pisаti nа klub.osmjeha@tropic.ba ili pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243