19/Apr/2019

Koji si tip trkača kad je u pitanju ishrana – Reaktivni način ishrane

Ne postoji univerzalni način ishrane. Svaki pristup ima svoje dobre i loše strane. Ključ za pravilno snabdevanje organizma gorivom i postizanje najboljih rezultata, jeste prepoznavanje sopstvenih potreba.

Bilo da grickaš nešto svaki čas ili da jedeš sva tri obroka svaki dan u isto vrijeme, evo nekih trikova kako možeš da poboljšaš svoju ishranu, tako da postigneš što bolju ravnotežu između ishrane i trčanja.

Ljudi koji se ovako hrane slušaju svoje tijelo, jedu kada su gladni i ono što najviše vole. To je dobro jer to znači da se oni zaustavljaju kada su siti i na taj način smanjuju rizik od unošenja previše kalorija i dobijanja na težini. Problem može nastati onda kada okupirani poslom, porodicom ili treningom, biraju bilo koju hranu koja im je na dohvat ruke, što ponekad i nije dobro za zdravu ishranu.Vašoj ishrani će biti od velike pomoći dobro planiranje. Korisno je kuvati veće količine hrane koja može da se jede hladna i tako je uvek spremna kada vam je potrebna (prijedlog: integralna pasta sa povrćem).  Naoružajte se  grickalicama sa ugljenim hidratima i proteinima kao što su čvrsto voće, npr jabuka, suvo voće, kikiriki, bademi, lješnik itd. Kada ste van kuće preskočite brzu hranu a uzmite mariniranu, grilovanu piletinu sa pečenim povrćem.

 

Izvor: trčanje.rs